Решение на Изберете си проект от Светлин Славов

Обратно към всички решения

Към профила на Светлин Славов

Код

# Конзолна dungeon игра
# Ще има NPC-та и играч. Ще могат да се движат (NPC-тата в своеобразна посока).
# Всеки ще има Health и Mana Bar, Critical Strike Percentage, ще може да си
# Equip-ват оръжия, които ще вдигат Damage показателя. Dungeon-a ще се зарежда
# от друг файл, ще има пръснати оръжия по земята (ако играча няма оръжие или
# drop-натото е по-мощно от вече equip-натото, по-мощното се взима автоматично)
# Цел: Стигане до точката със съкровището от spawn point-a, след което стигане
# до Finish Level точката (ще се изправя пред произволен брой чудовища (NPC-та))

История (1 версия и 4 коментара)

Светлин обнови решението на 21.04.2015 12:04 (преди над 9 години)

+# Конзолна dungeon игра
+
+# Ще има NPC-та и играч. Ще могат да се движат (NPC-тата в своеобразна посока).
+# Всеки ще има Health и Mana Bar, Critical Strike Percentage, ще може да си
+# Equip-ват оръжия, които ще вдигат Damage показателя. Dungeon-a ще се зарежда
+# от друг файл, ще има пръснати оръжия по земята (ако играча няма оръжие или
+# drop-натото е по-мощно от вече equip-натото, по-мощното се взима автоматично)
+# Цел: Стигане до точката със съкровището от spawn point-a, след което стигане
+# до Finish Level точката (ще се изправя пред произволен брой чудовища (NPC-та))

Добре. Но искам да кажа две неща.

За хората които правят игри - много държим на интерфейса. Не очакваме да платиш на някой художник да ти рисува текстури, но трябва да си личи, че ако беше го направил играта ще изглежда добре. Ако е конзолно, разбира се, очакваме някакви магии с ascii арт или нещо друго ако ти хрумне. Ако играта изглежда така

###############
o-        O   #
     O     [] #
###############

няма да сме много щастиви.

Второ, обясни малко по - добре как ще се случват битките. По ходове, в реално време? Ще има ли line-of-sight и подобни неща?

По ходове. Ако играчът стъпи на квадратче, на което е NPC - битка. Ако NPC стъпи на квадратче, на което е играчът - пак битка.

Колкото до GUI-я, ще се постарая да е по-интересно и интерактивно от това горе. Line-of-sight няма да има.