Решение на Изберете си проект от Слави Кадиев

Обратно към всички решения

Към профила на Слави Кадиев

Код

# Аз си избрах да напиша уеб приложение - судоку с GUI.
# Мисля да има три нива на трудност.
# За всяка трудност ще има определено време, за което да се реши судокуто.
# Ще има форма за регистрация в играта и това ще се използва с цел класация на потребителите според точките, които са изкарали от играта.
# Точките ще зависят от броя на правилно попълнените числа, времето, трудността.
# Ще използвам python3.4, flask, html, css, javascript.

История (3 версии и 1 коментар)

Слави обнови решението на 26.04.2015 17:38 (преди над 9 години)

+# Аз си избрах да напиша судоку, като ще отделя внимание и на GUI. Ще
+# използвам python3.4, flask, html, css.

Слави обнови решението на 26.04.2015 18:19 (преди над 9 години)

-# Аз си избрах да напиша судоку, като ще отделя внимание и на GUI. Ще
-# използвам python3.4, flask, html, css.
+# Аз си избрах да напиша судоку, като ще отделя внимание и на GUI.
+# Мисля да има три нива на трудност.
+# За всяка трудност ще има определено време, за което да се реши судокуто.
+# Ще има форма за регистрация в играта и това ще се използва с цел класация на потребителите според точките, които са изкарали от играта. Точките ще зависят от правилно попълнените числа, времето, трудността.
+# Ще използвам python3.4, flask, html, css, javascript.

Слави обнови решението на 26.04.2015 18:23 (преди над 9 години)

-# Аз си избрах да напиша судоку, като ще отделя внимание и на GUI.
+# Аз си избрах да напиша уеб приложение - судоку с GUI.
# Мисля да има три нива на трудност.
# За всяка трудност ще има определено време, за което да се реши судокуто.
-# Ще има форма за регистрация в играта и това ще се използва с цел класация на потребителите според точките, които са изкарали от играта. Точките ще зависят от правилно попълнените числа, времето, трудността.
+# Ще има форма за регистрация в играта и това ще се използва с цел класация на потребителите според точките, които са изкарали от играта.
+# Точките ще зависят от броя на правилно попълнените числа, времето, трудността.
# Ще използвам python3.4, flask, html, css, javascript.

Добре. Имам един въпрос, обаче. Как се определят "точки, които са изкарани от играта". Судокото е или решено или не. Може би ще гледаш времето за решение?

Също така ми е интересно как се генерират нови пъзели с различна сложност. Не трябва играчите да им се случи да повторят пъзел или пък да им е даден такъв, който е нерешим.