Илиан обнови решението на 23.04.2015 20:50 (преди над 9 години)
+"""Проектът ми ще бъде game engine на основа на Fluxx (http://en.wikipedia.org/wiki/Fluxx), по - специално Monty Python Fluxx (http://www.looneylabs.com/games/monty-python-fluxx). Целта ще бъде да може да се пресъздаде една игра на Monty Python Fluxx чрез клиент - сървър архитектура, но ще се поддържа мета-език, който да позволява на потребителя да си направи свой собствен Fluxx вариант, с известни ограничения, които все още не са уточнени. Ще има и графичен интерфейс."""
Звучи супер, само че не съм сигурен дали не е малко свръх амбициозно.
Ако вече не си започнал работа по това и нямаш нещо готово от преди те съветвам да се фокусираш върху енджина и някакъв клиент, за да имаш работещо нещо до защитата, а опцията за дефиниране на собствени вариации да оставиш за на края като бонус.
До колкото разбирам идеята е да имаш един сървър, който е отговорен за провеждането на самата игра и много клиенти на различни машини, които са вързани към него. Как смяташ да напишеш клиента, Qt? Също така един сървър ще поддържа ли много игри едновременно или само по една?
Каквото и да отговориш на горните въпроси – давай смело, идеята е яка.