Момчил обнови решението на 22.04.2015 22:51 (преди над 9 години)
Игра, добре. Ще се сългасим при условие, че опишеш играта по - подробно и хвърлиш светлина върху всички "други подобни величини" и "неща из мрежата". Искам да мога да си изградя по - ясна представа какво ще представлява играта ти за да мога да преценя дали не е прекалено проста.
Също, знай, че от игрити очакваме хубав интерфейс. Конзолен, графичен, няма значение.
Минимумът на това, което ще се опитам да направя, е таблица с размери 15х15. Някои от клетките ще са в тъмен цвят, което означава непроходими. Други пък ще са светлосини, което означава вода, в която играчът ще се "дави", ако попадне. Останалите клетки ще са бели, т.е. проходими. Полето, в което е играчът в даден момент, ще е означено с някаква фигура, може би червено топче или нещо по-сложно, което ще се направлява с клавиатурата. Играчът ще има здраве и енергия с първоначални стойности около 5 и имущество с първоначална стойност 0. Из белите полета ще има Х-ове, някои неподвижни, други - подвижни. При попадане на топчето в поле, в което в същия момент има Х, здравето ще намалява с 1. Енергията ще намалява с времето. Ако енергията стане 0, здравето ще намалява с 1, а когато здравето стане 0 - "смърт" - връщане в началото на нивото. Из белите полета ще има също (подвижни или неподвижни) H (health) - увеличава здравето с 1, и E (energy) - прави същото с енергията. Ще има и звезди из белите полета, които увеличават имуществото с 1. За да се премине в следващото ниво, ще трябва имуществото да е поне определена стойност, иначе топчето ще трябва да се върне, за да събере още звезди. При смърт се губи цялото имущество, натрупано за това ниво. Съответно ще има и полетата за начална позиция и преминаване в следващото ниво. Пак казвам, това е минимумът, може да добавя още неща, за реализацията ще използвам 2 класа - за игралното поле (таблица) и за играча, със съответните член-данни и методи. Това ми е в общи линии идеята.
Добре. Надявам се, че вече го пишеш и не си ме чакал за отговор.