Решение на Изберете си проект от Иван Вичев

Обратно към всички решения

Към профила на Иван Вичев

Код

#Сантасе(конзолна версия) + AI
#
#Description:
#Конзолна версия на популярната игра с карти сантасе, с възможността #да се играе срещу AI.
#
#
#Features:
#В края на разработката се очаква играта да е напълно функционална #спрямо правилата на играта.
#Очаква се опция за запазване на прогреса на играта и зареждането му #от файл.
#Очаква се hotseat режим.
#
#Plan:
#I: Създаване на Version Control + документация.
#II: Въвеждане на основните принципи на играта + конзолния интерфейс.
#III: Разработка на AI.
#IV: Hotseat режим за игра с втори играч на същия компютър.
#V: Save опция за запазване на играта

История (1 версия и 2 коментара)

Иван обнови решението на 22.04.2015 12:29 (преди почти 9 години)

+#Сантасе(конзолна версия) + AI
+#
+#Description:
+#Конзолна версия на популярната игра с карти сантасе, с възможността #да се играе срещу AI.
+#
+#
+#Features:
+#В края на разработката се очаква играта да е напълно функционална #спрямо правилата на играта.
+#Очаква се опция за запазване на прогреса на играта и зареждането му #от файл.
+#Очаква се hotseat режим.
+#
+#Plan:
+#I: Създаване на Version Control + документация.
+#II: Въвеждане на основните принципи на играта + конзолния интерфейс.
+#III: Разработка на AI.
+#IV: Hotseat режим за игра с втори играч на същия компютър.
+#V: Save опция за запазване на играта

Добре, съгласен съм да правиш "Сантасе", но при няколко промени на плана.

На всички, които правят игри казваме следното - интерфейса за игрите е много важен. Ако го правиш конзолен, ще трябва да е добре обмислен. Не просто

Your hand: J[s] A[h] 9[t] 10[c]
Your next play:

Ще очакваме визуализация на карти, ръце, маса. ASCII art или друго подобно. Другия вариант (и може би по - лесен) е истинско GUI. Ако за хубавия интерфейс се наложи да жертваш нещо - кажи. Мисля, че hotseat e ненужно.

От друга страна, ако направиш наистина добро AI ще сме съгласни дори да махнеш някои фийчъри като хубави интерфейси, hotseat и/или запазване на играта. Но това AI трябва да е наистина добро. Да може да бие човек по - често от колкото обратното. И по - скоро това ще превърне проекта ти в писане на AI, а не на игра.

Трети вариант е да го направиш multiplayer, където хора на различни компютри да могат да играя заедно. Ако постигнеш това, може да зарежеш AI и запазване. Но пак ще трябва да има приятен интерфейс за започване на играта.