Решение на Изберете си проект от Иван Тодоров

Обратно към всички решения

Към профила на Иван Тодоров

Код

"""Това което бих искал да се опитам да направя е програма за pen and
paper ролева игра. Главната функция е да прави карта на битките и да
автоматизира система като всеки един ход ще се извършва чрез меню
показващо възможните действия. Идеята ми е клиента да се използва от
разказвача,който управлява всички противници и от играчите като всеки
изпълнява хода само на своя герой.Би било супер ако са 2 или повече
клиента, които се свързват помежду си, но не давам обещания, ако се
редуват на една машина ефекта би бил същия, а проекта ще е доста по-
есен. Информацията на всеки един герой или противник се запазва във
файлове (като статистики,умения), които се зареждат за всяка битка. За
GUI са ми нужни просто шестоъгълници в стар Heroes 3 стил и някакви
символи, за да се разпознават различните персонажи. Смятам да
използвам системата на книгата "Приключение с меч и магия"- аксиом 16.
Защото е сравнително просто и е свободен продукт, както е обявено на
техния сайт. Като въведа само част от уменията. Не знам как е като
трудност и дали се захващам с нещо, което не ми е по силите."""

История (2 версии и 1 коментар)

Иван обнови решението на 21.04.2015 11:18 (преди почти 9 години)

+"""Това което бих искал да се опитам да направя е програма за pen and paper ролева игра. Главната функция е да прави карта на битките и да автоматизира система като всеки един ход ще се извършва чрез меню показващо възможните действия. Идеята ми е клиента да се използва от разказвача,който управлява всички противници и от играчите като всеки изпълнява хода само на своя герой.Би било супер ако са 2 или повече клиента, които се свързват помежду си, но не давам обещания, ако се редуват на една машина ефекта би бил същия, а проекта ще е доста по-лесен. Информацията на всеки един герой или противник се запазва във файлове (като статистики,умения), които се зареждат за всяка битка. За GUI са ми нужни просто шестоъгълници в стар Heroes 3 стил и някакви символи, за да се разпознават различните персонажи. Смятам да използвам системата на книгата "Приключение с меч и магия"- аксиом 16. Защото е сравнително просто и е свободен продукт, както е обявено на техния сайт. Като въведа само част от уменията. Не знам как е като трудност и дали се захващам с нещо, което не ми е по силите."""

Иван обнови решението на 21.04.2015 11:21 (преди почти 9 години)

-"""Това което бих искал да се опитам да направя е програма за pen and paper ролева игра. Главната функция е да прави карта на битките и да автоматизира система като всеки един ход ще се извършва чрез меню показващо възможните действия. Идеята ми е клиента да се използва от разказвача,който управлява всички противници и от играчите като всеки изпълнява хода само на своя герой.Би било супер ако са 2 или повече клиента, които се свързват помежду си, но не давам обещания, ако се редуват на една машина ефекта би бил същия, а проекта ще е доста по-лесен. Информацията на всеки един герой или противник се запазва във файлове (като статистики,умения), които се зареждат за всяка битка. За GUI са ми нужни просто шестоъгълници в стар Heroes 3 стил и някакви символи, за да се разпознават различните персонажи. Смятам да използвам системата на книгата "Приключение с меч и магия"- аксиом 16. Защото е сравнително просто и е свободен продукт, както е обявено на техния сайт. Като въведа само част от уменията. Не знам как е като трудност и дали се захващам с нещо, което не ми е по силите."""
+"""Това което бих искал да се опитам да направя е програма за pen and
+paper ролева игра. Главната функция е да прави карта на битките и да
+автоматизира система като всеки един ход ще се извършва чрез меню
+показващо възможните действия. Идеята ми е клиента да се използва от
+разказвача,който управлява всички противници и от играчите като всеки
+изпълнява хода само на своя герой.Би било супер ако са 2 или повече
+клиента, които се свързват помежду си, но не давам обещания, ако се
+редуват на една машина ефекта би бил същия, а проекта ще е доста по-
+есен. Информацията на всеки един герой или противник се запазва във
+файлове (като статистики,умения), които се зареждат за всяка битка. За
+GUI са ми нужни просто шестоъгълници в стар Heroes 3 стил и някакви
+символи, за да се разпознават различните персонажи. Смятам да
+използвам системата на книгата "Приключение с меч и магия"- аксиом 16.
+Защото е сравнително просто и е свободен продукт, както е обявено на
+техния сайт. Като въведа само част от уменията. Не знам как е като
+трудност и дали се захващам с нещо, което не ми е по силите."""

Идеята не е лоша. Имам само няколко неща, които ще искам да изпълниш.

За такива неща много държим на интерфейса. Трябва да бъде лесно използваем и помислен. На проверката някой от нас трябва да може да го хване и без много-много да обясняваш да се оправи с него. Без въвеждане на разни команди в конзоли за да се мести нещо в GUI-то или други странни неща. Ако измислиш хубав конзолен интерфейс също бихме се съгласили. Но ще трябва да е наистина хубав и като го видим да си помислим "уаааау".

Другото - като казваш, че ще могат да се визуализират битки за Аксиом16 - трябва да застанеш зад думата си. Ще очакваме да може да си направим разумно много за да е възможно наистина да бъде използвана програмата ти. Ще пробваме няколко битки!